Search

Volleyball vs #11 Minnesota on 10/30/2021 - Box Score - University of Nebraska - huskers.com

-- Nebr subs: Batenhorst, Ally. Nebr subs: Batenhorst, Ally. -- MINN subs: Rubright, Shea. MINN subs: Rubright, Shea. -- Nebr subs: Sun, Lexi; Stivrins, Lauren. Nebr subs: Sun, Lexi; Stivrins, Lauren. -- Nebr subs: Rodriguez, Lexi; Stivrins, Lauren. Nebr subs: Rodriguez, Lexi; Stivrins, Lauren. -- MINN subs: McGraw, CC; Rubright, Shea. MINN subs: McGraw, CC; Rubright, Shea. MINN 0-1 [Wenaas, Jenna] Attack error by Krause, Lindsay (from Kubik, Madi). 0 Nebraska 1 [Wenaas, Jenna] Attack error by Krause, Lindsay (from Kubik, Madi). MINN 0-2 [Wenaas, Jenna] Attack error by Krause, Lindsay (block by Myers, Katie; Shaffmaster, Melani). 0 Nebraska 2 [Wenaas, Jenna] Attack error by Krause, Lindsay (block by Myers, Katie; Shaffmaster, Melani). MINN 0-3 [Wenaas, Jenna] Attack error by Krause, Lindsay (from Hames, Nicklin). 0 Nebraska 3 [Wenaas, Jenna] Attack error by Krause, Lindsay (from Hames, Nicklin). MINN 1-3 [Wenaas, Jenna] Attack error by Miyabe, Airi (block by Krause, Lindsay; Caffey, Kayla). [Wenaas, Jenna] Attack error by Miyabe, Airi (block by Krause, Lindsay; Caffey, Kayla). 1 Minnesota 3 -- Nebr subs: Knuckles, Kenzie; Sun, Lexi. Nebr subs: Knuckles, Kenzie; Sun, Lexi. Nebr 2-3 [Knuckles, Kenzie] Kill by Kubik, Madi (from Krause, Lindsay). [Knuckles, Kenzie] Kill by Kubik, Madi (from Krause, Lindsay). 2 Minnesota 3 Nebr 3-3 [Knuckles, Kenzie] Service ace (Wenaas, Jenna). [Knuckles, Kenzie] Service ace (Wenaas, Jenna). 3 Minnesota 3 Nebr 4-3 [Knuckles, Kenzie] Attack error by Miyabe, Airi (block by Krause, Lindsay; Caffey, Kayla). [Knuckles, Kenzie] Attack error by Miyabe, Airi (block by Krause, Lindsay; Caffey, Kayla). 4 Minnesota 3 Nebr 5-3 [Knuckles, Kenzie] Attack error by Samedy, Stephanie (block by Kubik, Madi; Caffey, Kayla). [Knuckles, Kenzie] Attack error by Samedy, Stephanie (block by Kubik, Madi; Caffey, Kayla). 5 Minnesota 3 Nebr 6-3 [Knuckles, Kenzie] Service ace (Wenaas, Jenna). [Knuckles, Kenzie] Service ace (Wenaas, Jenna). 6 Minnesota 3 Nebr 7-3 [Knuckles, Kenzie] Attack error by Shaffmaster, Melani (block by Kubik, Madi; Caffey, Kayla). [Knuckles, Kenzie] Attack error by Shaffmaster, Melani (block by Kubik, Madi; Caffey, Kayla). 7 Minnesota 3 Nebr 7-4 [Knuckles, Kenzie] Kill by Miyabe, Airi (from Shaffmaster, Melani). 7 Nebraska 4 [Knuckles, Kenzie] Kill by Miyabe, Airi (from Shaffmaster, Melani). -- MINN subs: Rubright, Shea; McGraw, CC. MINN subs: Rubright, Shea; McGraw, CC. MINN 7-5 [Myers, Katie] Service ace (Rodriguez, Lexi). 7 Nebraska 5 [Myers, Katie] Service ace (Rodriguez, Lexi). MINN 7-6 [Myers, Katie] Attack error by Krause, Lindsay (from Hames, Nicklin). 7 Nebraska 6 [Myers, Katie] Attack error by Krause, Lindsay (from Hames, Nicklin). MINN 8-6 [Myers, Katie] Kill by Caffey, Kayla (from Hames, Nicklin). [Myers, Katie] Kill by Caffey, Kayla (from Hames, Nicklin). 8 Minnesota 6 -- Nebr subs: Stivrins, Lauren; Rodriguez, Lexi; Rodriguez, Lexi; Caffey, Kayla. Nebr subs: Stivrins, Lauren; Rodriguez, Lexi; Rodriguez, Lexi; Caffey, Kayla. -- MINN subs: McGraw, CC; Myers, Katie. MINN subs: McGraw, CC; Myers, Katie. Nebr 8-7 [Rodriguez, Lexi] Kill by Samedy, Stephanie (from Shaffmaster, Melani). 8 Nebraska 7 [Rodriguez, Lexi] Kill by Samedy, Stephanie (from Shaffmaster, Melani). MINN 9-7 [Shaffmaster, Melani] Kill by Krause, Lindsay (from Hames, Nicklin). [Shaffmaster, Melani] Kill by Krause, Lindsay (from Hames, Nicklin). 9 Minnesota 7 -- Nebr subs: Akana, Keonilei; Krause, Lindsay. Nebr subs: Akana, Keonilei; Krause, Lindsay. Nebr 9-8 [Akana, Keonilei] Kill by Samedy, Stephanie (from Shaffmaster, Melani). 9 Nebraska 8 [Akana, Keonilei] Kill by Samedy, Stephanie (from Shaffmaster, Melani). -- MINN subs: Kilkelly, Rachel ; Miyabe, Airi. MINN subs: Kilkelly, Rachel ; Miyabe, Airi. MINN 9-9 [Kilkelly, Rachel ] Kill by Wenaas, Jenna (from Shaffmaster, Melani). 9 Nebraska 9 [Kilkelly, Rachel ] Kill by Wenaas, Jenna (from Shaffmaster, Melani). MINN 9-10 [Kilkelly, Rachel ] Attack error by Kubik, Madi (from Hames, Nicklin). 9 Nebraska 10 [Kilkelly, Rachel ] Attack error by Kubik, Madi (from Hames, Nicklin). MINN 10-10 [Kilkelly, Rachel ] Kill by Stivrins, Lauren (from Hames, Nicklin). [Kilkelly, Rachel ] Kill by Stivrins, Lauren (from Hames, Nicklin). 10 Minnesota 10 -- Nebr subs: Sun, Lexi; Knuckles, Kenzie. Nebr subs: Sun, Lexi; Knuckles, Kenzie. Nebr 10-11 [Kubik, Madi] Kill by Wenaas, Jenna (from McGraw, CC). 10 Nebraska 11 [Kubik, Madi] Kill by Wenaas, Jenna (from McGraw, CC). -- MINN subs: Myers, Katie; McGraw, CC; McGraw, CC; Rubright, Shea. MINN subs: Myers, Katie; McGraw, CC; McGraw, CC; Rubright, Shea. MINN 11-11 [McGraw, CC] Attack error by Wenaas, Jenna (block by Stivrins, Lauren; Hames, Nicklin). [McGraw, CC] Attack error by Wenaas, Jenna (block by Stivrins, Lauren; Hames, Nicklin). 11 Minnesota 11 -- Nebr subs: Evans, Anni; Stivrins, Lauren. Nebr subs: Evans, Anni; Stivrins, Lauren. Nebr 12-11 [Evans, Anni] Kill by Sun, Lexi (from Kubik, Madi). [Evans, Anni] Kill by Sun, Lexi (from Kubik, Madi). 12 Minnesota 11 Nebr 12-12 [Evans, Anni] Service error. 12 Nebraska 12 [Evans, Anni] Service error. -- Nebr subs: Caffey, Kayla; Rodriguez, Lexi; Rodriguez, Lexi; Evans, Anni. Nebr subs: Caffey, Kayla; Rodriguez, Lexi; Rodriguez, Lexi; Evans, Anni. MINN 12-13 [Samedy, Stephanie] Attack error by Sun, Lexi (block by Myers, Katie; Shaffmaster, Melani). 12 Nebraska 13 [Samedy, Stephanie] Attack error by Sun, Lexi (block by Myers, Katie; Shaffmaster, Melani). MINN 12-14 [Samedy, Stephanie] Service ace (Akana, Keonilei). 12 Nebraska 14 [Samedy, Stephanie] Service ace (Akana, Keonilei). MINN 13-14 [Samedy, Stephanie] Kill by Sun, Lexi (from Hames, Nicklin). [Samedy, Stephanie] Kill by Sun, Lexi (from Hames, Nicklin). 13 Minnesota 14 -- Nebr subs: Krause, Lindsay; Akana, Keonilei. Nebr subs: Krause, Lindsay; Akana, Keonilei. Nebr 13-15 [Hames, Nicklin] Kill by Samedy, Stephanie (from Shaffmaster, Melani). 13 Nebraska 15 [Hames, Nicklin] Kill by Samedy, Stephanie (from Shaffmaster, Melani). -- MINN subs: Miyabe, Airi; Kilkelly, Rachel . MINN subs: Miyabe, Airi; Kilkelly, Rachel . MINN 13-16 [Wenaas, Jenna] Kill by Shaffmaster, Melani (from Samedy, Stephanie). 13 Nebraska 16 [Wenaas, Jenna] Kill by Shaffmaster, Melani (from Samedy, Stephanie). MINN 13-17 [Wenaas, Jenna] Attack error by Sun, Lexi (from Caffey, Kayla). 13 Nebraska 17 [Wenaas, Jenna] Attack error by Sun, Lexi (from Caffey, Kayla). MINN 14-17 [Wenaas, Jenna] Kill by Sun, Lexi (from Hames, Nicklin). [Wenaas, Jenna] Kill by Sun, Lexi (from Hames, Nicklin). 14 Minnesota 17 -- Nebr subs: Knuckles, Kenzie; Sun, Lexi. Nebr subs: Knuckles, Kenzie; Sun, Lexi. Nebr 14-18 [Knuckles, Kenzie] Service error. 14 Nebraska 18 [Knuckles, Kenzie] Service error. -- MINN subs: Rubright, Shea; McGraw, CC. MINN subs: Rubright, Shea; McGraw, CC. MINN 14-19 [Myers, Katie] Attack error by Kubik, Madi (from Rodriguez, Lexi). 14 Nebraska 19 [Myers, Katie] Attack error by Kubik, Madi (from Rodriguez, Lexi). MINN 15-19 [Myers, Katie] Kill by Caffey, Kayla (from Hames, Nicklin). [Myers, Katie] Kill by Caffey, Kayla (from Hames, Nicklin). 15 Minnesota 19 -- Nebr subs: Stivrins, Lauren; Caffey, Kayla. Nebr subs: Stivrins, Lauren; Caffey, Kayla. Nebr 16-19 [Rodriguez, Lexi] Kill by Kubik, Madi (from Hames, Nicklin). [Rodriguez, Lexi] Kill by Kubik, Madi (from Hames, Nicklin). 16 Minnesota 19 -- MINN subs: McGraw, CC; Myers, Katie. MINN subs: McGraw, CC; Myers, Katie. Nebr 16-20 [Rodriguez, Lexi] Kill by Samedy, Stephanie (from Shaffmaster, Melani). 16 Nebraska 20 [Rodriguez, Lexi] Kill by Samedy, Stephanie (from Shaffmaster, Melani). MINN 16-21 [Shaffmaster, Melani] Kill by Samedy, Stephanie (from Shaffmaster, Melani). 16 Nebraska 21 [Shaffmaster, Melani] Kill by Samedy, Stephanie (from Shaffmaster, Melani). MINN 17-21 [Shaffmaster, Melani] Kill by Kubik, Madi (from Hames, Nicklin). [Shaffmaster, Melani] Kill by Kubik, Madi (from Hames, Nicklin). 17 Minnesota 21 -- Nebr subs: Akana, Keonilei; Krause, Lindsay. Nebr subs: Akana, Keonilei; Krause, Lindsay. Nebr 17-22 [Akana, Keonilei] Attack error by Stivrins, Lauren (from Hames, Nicklin). 17 Nebraska 22 [Akana, Keonilei] Attack error by Stivrins, Lauren (from Hames, Nicklin). -- MINN subs: Kilkelly, Rachel ; Miyabe, Airi. MINN subs: Kilkelly, Rachel ; Miyabe, Airi. MINN 18-22 [Kilkelly, Rachel ] Kill by Stivrins, Lauren (from Hames, Nicklin). [Kilkelly, Rachel ] Kill by Stivrins, Lauren (from Hames, Nicklin). 18 Minnesota 22 -- Nebr subs: Sun, Lexi; Knuckles, Kenzie. Nebr subs: Sun, Lexi; Knuckles, Kenzie. Nebr 19-22 [Kubik, Madi] Kill by Sun, Lexi (from Hames, Nicklin). [Kubik, Madi] Kill by Sun, Lexi (from Hames, Nicklin). 19 Minnesota 22 Nebr 19-23 [Kubik, Madi] Service error. 19 Nebraska 23 [Kubik, Madi] Service error. -- MINN subs: Myers, Katie; McGraw, CC; McGraw, CC; Rubright, Shea. MINN subs: Myers, Katie; McGraw, CC; McGraw, CC; Rubright, Shea. MINN 20-23 [McGraw, CC] Kill by Stivrins, Lauren (from Hames, Nicklin). [McGraw, CC] Kill by Stivrins, Lauren (from Hames, Nicklin). 20 Minnesota 23 -- Nebr subs: Evans, Anni; Rodriguez, Lexi; Rodriguez, Lexi; Stivrins, Lauren; Lauenstein, Whitney; Hames, Nicklin; Stivrins, Lauren; Rodriguez, Lexi; Caffey, Kayla; Stivrins, Lauren. Nebr subs: Evans, Anni; Rodriguez, Lexi; Rodriguez, Lexi; Stivrins, Lauren; Lauenstein, Whitney; Hames, Nicklin; Stivrins, Lauren; Rodriguez, Lexi; Caffey, Kayla; Stivrins, Lauren. Nebr 20-24 [Evans, Anni] Kill by Wenaas, Jenna (from Shaffmaster, Melani). 20 Nebraska 24 [Evans, Anni] Kill by Wenaas, Jenna (from Shaffmaster, Melani). -- Nebr subs: Hames, Nicklin; Lauenstein, Whitney; Rodriguez, Lexi; Evans, Anni. Nebr subs: Hames, Nicklin; Lauenstein, Whitney; Rodriguez, Lexi; Evans, Anni. MINN 21-24 [Samedy, Stephanie] Kill by Caffey, Kayla (from Hames, Nicklin). [Samedy, Stephanie] Kill by Caffey, Kayla (from Hames, Nicklin). 21 Minnesota 24 -- Nebr subs: Krause, Lindsay; Akana, Keonilei. Nebr subs: Krause, Lindsay; Akana, Keonilei. Nebr 22-24 [Hames, Nicklin] Attack error by Samedy, Stephanie (block by Krause, Lindsay; Sun, Lexi; Caffey, Kayla). [Hames, Nicklin] Attack error by Samedy, Stephanie (block by Krause, Lindsay; Sun, Lexi; Caffey, Kayla). 22 Minnesota 24 Nebr 23-24 [Hames, Nicklin] Kill by Krause, Lindsay (from Rodriguez, Lexi). [Hames, Nicklin] Kill by Krause, Lindsay (from Rodriguez, Lexi). 23 Minnesota 24 Nebr 24-24 [Hames, Nicklin] Ball handling error by Shaffmaster, Melani. [Hames, Nicklin] Ball handling error by Shaffmaster, Melani. 24 Minnesota 24 Nebr 24-25 [Hames, Nicklin] Kill by Wenaas, Jenna (from Shaffmaster, Melani). 24 Nebraska 25 [Hames, Nicklin] Kill by Wenaas, Jenna (from Shaffmaster, Melani). -- MINN subs: Miyabe, Airi; Kilkelly, Rachel . MINN subs: Miyabe, Airi; Kilkelly, Rachel . MINN 25-25 [Wenaas, Jenna] Kill by Krause, Lindsay (from Hames, Nicklin). [Wenaas, Jenna] Kill by Krause, Lindsay (from Hames, Nicklin). 25 Minnesota 25 -- Nebr subs: Knuckles, Kenzie; Sun, Lexi. Nebr subs: Knuckles, Kenzie; Sun, Lexi. Nebr 25-26 [Knuckles, Kenzie] Kill by Miyabe, Airi (from Shaffmaster, Melani). 25 Nebraska 26 [Knuckles, Kenzie] Kill by Miyabe, Airi (from Shaffmaster, Melani). -- MINN subs: Rubright, Shea; McGraw, CC. MINN subs: Rubright, Shea; McGraw, CC. MINN 26-26 [Myers, Katie] Service error. [Myers, Katie] Service error. 26 Minnesota 26 -- Nebr subs: Stivrins, Lauren; Caffey, Kayla. Nebr subs: Stivrins, Lauren; Caffey, Kayla. -- MINN subs: McGraw, CC; Myers, Katie. MINN subs: McGraw, CC; Myers, Katie. Nebr 26-27 [Rodriguez, Lexi] Kill by Miyabe, Airi (from Shaffmaster, Melani). 26 Nebraska 27 [Rodriguez, Lexi] Kill by Miyabe, Airi (from Shaffmaster, Melani). MINN 27-27 [Shaffmaster, Melani] Kill by Krause, Lindsay (from Hames, Nicklin). [Shaffmaster, Melani] Kill by Krause, Lindsay (from Hames, Nicklin). 27 Minnesota 27 Nebr 28-27 [Krause, Lindsay] Attack error by Shaffmaster, Melani. [Krause, Lindsay] Attack error by Shaffmaster, Melani. 28 Minnesota 27 Nebr 28-28 [Krause, Lindsay] Kill by Samedy, Stephanie (from Shaffmaster, Melani). 28 Nebraska 28 [Krause, Lindsay] Kill by Samedy, Stephanie (from Shaffmaster, Melani). -- MINN subs: Kilkelly, Rachel ; Miyabe, Airi. MINN subs: Kilkelly, Rachel ; Miyabe, Airi. MINN 29-28 [Kilkelly, Rachel ] Kill by Stivrins, Lauren (from Hames, Nicklin). [Kilkelly, Rachel ] Kill by Stivrins, Lauren (from Hames, Nicklin). 29 Minnesota 28 Nebr 30-28 [Kubik, Madi] Attack error by Samedy, Stephanie (block by Stivrins, Lauren; Knuckles, Kenzie). [Kubik, Madi] Attack error by Samedy, Stephanie (block by Stivrins, Lauren; Knuckles, Kenzie). 30 Minnesota 28

Adblock test (Why?)



"score" - Google News
October 31, 2021 at 10:48AM
https://ift.tt/3EsZdzl

Volleyball vs #11 Minnesota on 10/30/2021 - Box Score - University of Nebraska - huskers.com
"score" - Google News
https://ift.tt/2OdbIHo
Shoes Man Tutorial
Pos News Update
Meme Update
Korean Entertainment News
Japan News Update

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Volleyball vs #11 Minnesota on 10/30/2021 - Box Score - University of Nebraska - huskers.com"

Post a Comment


Powered by Blogger.